19 Aralık 2010 Pazar

Google adsence nedir?

Resim yazısı ekle

Google AdSense web site yayıncılarının içerik sayfalarında konuyla ilgili Google reklamları göstermesi ve para kazanmasının hızlı ve kolay bir yoludur. Program ücretsizdir ve Google sitenizdeki veya arama sonuç sayfalarınızdaki her geçerli tıklama için ödeme yapar.
Kayıttan 7 ile 20 gün sonra olumlu yada olumsuz size geri dönüş yapılıyor.Birden çok sitede yayın yaparak paranıza para katabilirsiniz.tıklama başına başlangıç olarak0,02 cent veriyor başlangıç için yeterli bir kazanç kazancınız 100 dolar olmadan ödeme yapılmıyor kazancınız 100 dolar olunca ertesi ayın sonunda ödeme yapılıyor artı olark şunu da unutayın google sizi uyarabilir ve hesabınızı iptal edebilir kendi kendinizi tıklamamanızı kesinlikle tavsiye edilir.
Sonuç olarak web siteniz blogunuz varsa adsence den para kazanmak için durmayın hemen bir hesap açın para kazanmaya başlayın.

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben Kurgan Şehrinde yaşayan Adrik Vadim, hepinizle burada Bay Benjamin'in 15.000.000,00 Ruble kredi ile bana nasıl yardımcı olduğunu paylaşmak istiyorum. Sadece geçimimi sağlamak için kurgan'da birkaç otel var ama talihsiz hala kira ödemekte zorluk çekiyordum ama şimdi kendi bakımımda çalışan 5 işçi ile kendi işimde olduğum için Tanrı'ya şükür. Sadece finansal özgürlük arıyorsanız, aşağıdaki bu e-posta ve uygulama numarasıyla birlikte Bay Benjamin ile iletişime geçmenizi tavsiye ederim. 247officedept@gmail.com + 1-989-394-3740

    YanıtlaSil